Zwrot towaru – czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Każdemu klientowi, czyli konsumentowi w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych.  Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Prosimy o nie przyklejanie bezpośrednio etykiet adresowych na opakowaniu zwracanego produktu. Jeśli zakupione produkty posiadały dedykowane opakowania lub inne dodatkowe elementy wchodzące w skład zestawu np. przejściówka, smyczka lub kabelek to również należy je odesłać. Zwrot powinien być zapakowany najlepiej w foliopak, kopertę bąbelkową lub pudełko.

Reklamacja zakupionego towaru.

Każdy klient, może złożyć reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem. Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo.

Uwaga: Po wysłaniu towaru proszę wysłać wiadomość e-mail wraz z numerem nadania, co umożliwi szybką identyfikację zwrotu / reklamacji.

W wypadku kiedy produkt jest wadliwy lub uszkodzony proszę o załączenie kartki z napisem „USZKODZONY„. 

Adres do odsyłki:

MW Logistics (Mango Group 31)
ul. Logistyczna 1
69-100 Świecko
Polska

e-mail: baseplaysklep@gmail.com